Hejsan

Idag var jag hos läkaren och dom tyckte att jag skulle ta kontakt med sjukgymnasten för att få hjälp med nacke och axlar.
Har ju haft hjärtklappningar också så det undersökte dom ordentligt och gjorde EKG och tog prover.

Jag har varit ovanligt pigg den här veckan. Orkat hela dagen på jobbet och sen även en bra bit in på kvällen.
Brukar få en tröttdipp vid sju åtta men sen piggnar jag till igen när klockan blir nio tio.

Efter jobbet och när jag hämtat Eskil på förskolan åkte jag bort och hämtade upp tapeterna som nu kommit. Så nu har vi allt för väggarna, finns inga ursäkter kvar, bara att sätta igång! :)
Till helgen ska jag börja slipa väggar.

Japp, men nu är det dags för mej att fixa i ordning inför imorgon och inför natten. Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Maria @ Home is wherever I'm with you

Va skönt att du mår bättre :)
Snygga tapeter, kul att se resultatet sen då :)
Har ni fler projekt på gång? Vi är ju klara med vår lägenhet snart, ska bara måla några trösklar vita så är det klart :D

Ha en finfin fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback