Slipning nr 2...

...pågår just nu.
Och jag har inte skipat nått alls! Min gubbe har fixat allt men ny är han nog lite trött på det eller bara väldigt hungrig för han skramlar och kastar saker hårt där nere.
Jag har lagat mat till han och kokat kaffe så det ska nog göra honom glad snart igen.

Idag var vi hos Chris bror och bytte julklappar eftersom vi var magsjuka och inte kunde träffas i julas.
Innan vi åkte dit så tog vi en tur bort till Colorama och handlade målarfärg till trappan.
Dom rekommenderade först grundfärg och sen golvfärg för att det skulle hålla bäst så då köpte vi det.
Är lite seg men jag kanske orkar ner och testa lite hur det kommer att se ut...? Det återstår att se.
Ha det fint!

Eskils kusiner och deras mamma:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback