Igår

Bloggade visst inte igår... Det glömdes bort.
Jag och min syster Heidi, hennes pojkvän och hennes mamma var på loppis.
Heidi hittade lite dragkedjor och garn och vi andra hittade ingenting.
Efter det åkte vi till Allum och där köpte jag trosor och en mössa till Astor.

Kvällen spenderade jag med att läsa ut sista boken om mr Grey och alla hans 50 nyanser.

Vad jag tyckte?

Ja... Bitvis tyckte jag den var spännande och bra och emellanåt tyckte jag boken var det sämsta jag läst.
Om man är pryd ska man inte ge sej på dom, det är snusk typ HELA tiden och redan när jag började på andra boken så började jag hoppa över styckena om dom ingående sexakterna där hon i detalj beskriver hur, var och när dom gör det. Tröttsamt!
Jag ville veta varför Mr Grey hade blivit som han blivit och se om han ändrade sej. Jag ville också veta hur allt slutade.
När jag hade läst halva första boken la jag den åt sidan och sa att jag nog inte skulle läsa den. Blev irriterad på henne som boken handlade om - Anastasia Steel. Kände bara herre Gud vad e det för jäkla våp?!
Han var också helt puckad! Oh my god ska jag verkligen läsa det här??
Men så sa min kusin att det blir bättre och jag gav den ett försök igen. Fösta boken slutade väldigt spännande och andra boken var bättre än första.
När jag hade börjat på tredje boken blev jag trött igen och tyckte det var riktigt dåligt. Halva boken var apseg och bara en upprepning av allt som hänt i första och andra boken men den kom igen sen på slutet.

Så min dom är att dom var helt okej tidsfördriv. Inte det bästa jag läst men inte heller det sämsta.

Nu har vi besök av Chris vän Fredrik och hans dotter Lova.
Vi äter frukost. :) Ha en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback