Oj va jag e trött

Nu är jag helt färdig.
Chris gick ut med Eskil och då passade jag på att sova. Astor han ammar lite, lite och sen somnar han direkt. Han har sovit sen vi kom hem bortsett från dom små ammningsstunderna.
Den riktiga mjölken har inte kommit igång än. Den kommer på tredje eller fjärde dygnet. Har dock redan ont. Han suger tag hårt!

När vi kom hem sov Eskil middag och fick träffa lillebror först när han vaknade. Han var väldigt gullig med sin bror och nyfiken. Men rätt som det är så vispar han till honom lite, han förstår inte riktigt vad det är för nån liten typ som kommit hit.
Han har velat gå och titta i Astors säng flera gånger. Nana, säger han och pekar på sängen. Ja, där nanar Astor fick vi säga då.

Sara vill att Astor ska vakna hela tiden. Det är lite tråkigt att han bara sover tycker hon. Svårt att förstå att nyfödda mest bara ammar, sover och bajsar.
Men nyss fick hon hålla honom och sen byta blöja. Hon hjälpte mej att hämta amningskudden och juice när jag nu ammar. Gullig! Fina storasyster.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback