Ny dag nya möjligheter?

Var inte alls mycket piggare igår. Var helt slut och ingen middagslur blev det heller. Dom stora är inte helt tysta så Eskil sov inte så jättelänge. Jag tyckte att jag skulle färga håret istället för att sova och när det var klart i håret och jag lagt mej i sängen och tänkte ta en liten tupplur så hör jag nån sjunga i sitt rum.
Det blev inte ens en liten tupplur med andra ord.

Foundationfärgen på fåtöljen gick faktiskt bort. Jag sprejade först med Tabort och sedan hade jag Vanish. "Lita på rosa, farväl till fläckar".
I tvättinsruktionerna står det att man inte ska bleka men jag kände att jag får ju ändå köpa nytt överdrag så det spelar ingen roll, får testa.
Det enda är att jag tror tyget krympte lite. Sitter inte lika fint men vi fick på det i alla fall.

Idag åkte Chris på att jobba fast han skulle varit ledig. Jag är inte så nöjd för jag är inte precis i toppform. Den här tröttheten är så himla jobbig. :( Lördag och söndag ska han cykla också hela dagen och så e det jobb måndag, tisdag. Känner mej lite ensamstående. Chris känner sej inte heller så nöjd med att åka på att jobba. Tråkigt.
Men jag gick och la mej vid tio igår så idag när Eskil vaknade vid sju så var jag inte så trött för en gångs skull.
Idag är det bara mvc. Får försöka ta det väldigt lugnt och ladda inför imorgon. Då är det häng och fläng hela dagen...

Igår var jag och Eskil och Sara hos kusin Sanna.
Dom röjde som bara den hemma hos sej och jag fick med mej massa täcken och filtar till bebben. Perfekt. :) Tack!

Verkar som det är fint väder.
Solen lyser! Ut kanske? Nja. Lite senare möjligtvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback