Äntligen...

...lite action på mej.
Jag somnade som en stock med mina pojkar och sen var det svårt att försöka vakna till liv.
Men när jag äntligen kvicknade till så gjorde jag det rejält.
Tog äntligen tag i alla skåpena och organiserade om allt!
I köksskåpena hade jag massa vinglas, snaps, grogg, glögg och champagneglas.
Dom rensade jag bort därifrån nu.


Sen slängde jag upp alla dessa glas i skåpena ovanför frysen.


Fick bli så för jag nådde inte upp till dessa skåp.

I köksskåpena har jag nu plastbyttor och förvaringsprylar så jag kan nå att ta ner dom.



Skönt att göra sånt här ibland.
Vi rensade bort en hel del som vi ska skänka till Östhjälpen också.
Säkert inte jätteintresserant för dej att läsa det här men detta är ju min dagbok så den handlar om min vardag och jag vill dokumentera det mesta. :)

Fint har jag gjort i fönstret också nu när jag fick slängt alla fula blommor där!
Gött!


Funderar på att kanske testa klä om en av matsalsstolarna för att se hur det blir och om det går...

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback