Lördag

Vad händer?
Jag har varit på loppis med min syster och jag fyndade massa tröjor. 
Igår var vi på ett annat loppis och där fyndade jag en så himla fin kavaj, jättesnygga byxor, tröja och en väst bland annat.

När vi var klara så åkte jag hem och hämtade Sara och så lämnade vi tillbaka en film som vi såg i går.
Det blev Oz the great and powerful.
Den var väl okej. Barnfilm men ändå lite underhållning även för en vuxen.
Sen köpte vi ett gravljus som vi tände vid busshållplatsen för tanten och farbrodern som blev påkörda där för exakt ett år sedan, på morgonen när Sara satt där och väntade på bussen.
Hon ville verkligen detta, hon har pratat om ljuset i flera månader.


Chris kom hem trött i går.
Massa nya intryck och mycket att lära. Men det blir bra så småningom sa han.
Han hade med sej en enormt stor och fantastiskt fin bukett med blommor som han fått av dom på sitt gamla jobb.




Eskil verkar börja må bättre nu, men jag misstänker att Astor kommer att åka på det. Han verkar nog lite varm. Fast jag är osäker på om det är så eller om han bara var trött...


Chris började riva ner städgarderoben också. Nu är det kaos här igen.
Allt från överskåpen står i vardagsrummet och allt från städskåpet står lite över allt! :-/


För övrigt funderar jag på att klippa Astors hår.
Det är jättelångt! Inte så snyggt. Både Sara och Sofias hår fick jag också klippa när dom var ca fyra månader för då började dom få jätteful lång hockyfrilla.


Nu blir det kaffe!
Hej hej!

Kommentarer
Postat av: linda

Hej läste för ett tag sedan om byxor som var förstora har du kollat upp än? vill gärna ha bild. Har du nå leggings? pris?

Svar: Inga leggings. Det är ett par byxor som man knäpper bak. La ut på bloggen nu! :)
kattitingeling

2013-10-19 @ 18:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback