Petrastingelklang

Här kommer dagens tips.
I julas beställde jag flera halsband till mamma, svärmor, svägerska och några vänner.
Världens finaste halsband!
 
Nu har jag beställt ett till mej själv, jag ville vänta tills mitt fjärde barn hade kommit så jag fick ett halsband med alla barnens namn på.
 
 
 
På baksidan har hon stämplat i alla barnens födelsenummer:
 
 
Beställde även en extra platta till mamma som har en ring som det står mitt namn på och sen plattor med alla mina barns namn, alla hennes barnbarn. Hon har ju bara mej.
 
 
200 kr för detta halsband, extra platta inklusive frakt!
 
 
Älskar det!
Man kan välja själv vad det ska stå på och det finns olika modeller och förslag på halsband och andra smycken. 
Gå in på hennes sida :
http://petrastingelklang.blogspot.se/
 
Hon finns också på instagram där hon heter petrastingelklang
 
Man beställer genom att maila henne på:
[email protected]
 
 
Perfekt present till någon - eller till sej själv.
I julas beställde jag ett till min väninna i Skåne och då skickade hon det direkt till henne så det slapp mellanlanda hos mej! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback