Reserv

Ikväll kom Sara hem från träningen och var besviken för att hon hade blivit "reserv".
Snacka om att döda all entusiasm och lust på en sekund för detta som hon tyckt fram till nu var det roligaste hon någonsin varit med om. 
Finns det något annat lag hon kan träna i kanske eller är man bunden till just detta lag undrade jag när jag mailade dom. Ja det fanns det - ett sämre!
 
Det här känns helt hemskt, det är ju barn det handlar om. "Mamma jag tycker inte att jag är så dålig, jag trodde jag var bra", det var vad jag fick till god natt. 
Så god natt på er med cheerleading-töntar!
 
Vi får väl fundera på hur vi gör då, för mej känns det inte alls bra att hon är med i något där man utesluter vissa. Speciellt när det gäller minderåriga. Fruktansvärt rätt ut sagt. 
Varför får inte alla vara med och tävla olika gånger? Det är liksom barn som är åtta- nio år och upp till tolv.
Det är väl för fan inget elitlag, det är nybörjare, barn som provar på och leker!
 
Får väl försöka sova här jag med då. Sara hade jättesvårt att somna. 
 
/ ledsen mamma
 



Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch vad uselt!!! *morra* Finns det inte cheerleading nån annanstans där de gör på annat sätt än att utesluta vissa?

Svar: Jo jag har ägnat hela dagen till att kolla upp om det inte finns nån annan förening.
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback