Vikt

Brukar läsa en del bloggar varje dag.
Bland annat läser jag "Fyra årstider".
Hon har ätit LCHF kost ett bra tag och gått ner en himla massa kilon. Just nu väger hon 62 och hennes mål är att gå ner till 60.
Då har hon fått en kommentarer av nån läsare att det låter mycket och att denna läsare är lika lång och hennes mål är 50.
Tråkigt det där, när folk tror att man är stöpt i samma form.
 
Enligt alla tabeller och BMI mm så ska jag enligt dom och min längd väga 58 kg.
Mitt mål är att väga mellan 60 och 61.
Jag ser fan inte klok ut när jag väger 58. Alla kläder hänger på mej, även skinnet och tuttarna blir som skinnpåsar. Mycket snyggt - NOT!
 
Alla har olika mål, vad gäller allt möjligt, kan man inte bara lämna det där? Vissa har inga mål alls men varför stör det dej?
Jag tror att man når sitt egna mål bäst genom att hålla koncentrationen på sej själv och skita i alla andra.
 
Samma klänning, olika vikt:
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback