Att göra stan

Började dagen med träning.
Det blev en halvtimmes cxworx.


Sen skyndade jag hem och bytte om.
Mina kusiner hade då tagit en promenad ner till Allum så då mötte jag upp dom där och passade samtidigt på att hämta ut Fias glasögon som var klara nu.


Sen drog vi till stan.
Där shoppade mina kusiner järnet. Jag köpte bara en kofta och ett par solglasögon.
Sen fikade vi lite på Condeco.



Finns inte mycket på caféer för LCHF:are.
Jag fick i alla fall riktig grädde i kaffet och lite ägg och räkor från mina kusiners räkmackor. :)




Sen var det dags att åka hem.


Fantastiskt väder!!
Det är riktig sommar!

Nu sitter vi och väntar på att min gubbe ska komma hem från affären. 
Jag gjorde lax och slängde på massa grädde och cream fraishe och kom på efteråt att kusin Sari inte tål laktos!
Jäkla bajs... :-(
Då fick Chris åka iväg och handla nytt. Typiskt.

Ha en fin kväll!
Vi har köpt vin så vi ska dricka lite sen. :)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback