Denna stunden på dagen e bäst

Den här stunden är så himla skön, när dom stora flickorna har gått till skolan, Eskil är på förskolan och Astor har somnat.
Det är min stund och då kan jag göra vad jag vill. 
Oftast väljer jag att sova eller åtminstone vila eftersom vi har små barn och det i regel är nån av dom som vaknar på natten. Sömnen blir lite hackig och störd.
I natt var det Eskil som vaknade vid två, men han somnade snabbt om när han fick välling.


Har väldigt lite träningsvärk. Som lite stelhet bara i benen, annars ingenting. Brukar få det i vanliga fall av bodypump. 
Jag tog ändå i en hel del oxå...
Idag ska jag ge mej på bodypump igen! :)
 

Idag ska hon från Safe education ringa.
Pirrigt!
Men nu tänkte jag vila mej en stund. Får passa på. Man vet aldrig hur länge Astor sover.


Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback