Grattis Andreas

Idag var vi hos Chris bror och firade att han fyllde 35.



Eskil hade längtat ända sen igår.
Han tycker att det är himla kul att träffa sina kusiner också men sen vet han inte riktigt hur han ska bete sig när han väl träffar dom. Blir en del tjuvnyp. :(

Jag har ont i mina benhinnor och stussmusklerna.
Blev kanske lite för mycket Indoor walking...?
Idag tränade jag cxworx i en halvtimme och meningen var att det skulle blivit det imorgon också + walking men jag avbokade. Måste vila kroppen lite...
 
Nu har jag skickat mail till hon på utbildningen också.
Hon svarar väl antagligen på måndag. Spännande. :)

Chris har somnat.
Jag borde oxå gå och knoppa.
Imorgon är det gymnastik för Sara och Hoppis och Skuttis för Eskil.
Jag ska försöka städa lite. Här ser ut som kriget. Eskils nya nöje är att kasta allt han får tag i på golvet.
Hänger det tex kläder över en stil ska det rivas ner. Allt som ligger på borden ska hivas på golvet och alla hans leksaker ska spridas ut pågolvena i alla rummen. :-((( Jobbigt värre.

Men nu blir det sängen!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback