Slutet

Nu gör jag min sista dag imorgon på förskolan.
Ska bli skönt, men samtidigt lite ledsamt...

Idag var det julfest på Nordic Wellness exclusive.


Jag hade målat läpparna. :)


Det bjöds på julmat.



Min platschef från Olskroken 


Sen var det improvisationsteater med dessa två och det var jätteroligt!
Vi skrattade så vi tjöt.


För övrigt har jag nya träningsskor.
Tyckte jag behövde ett par...
God jul Katti!


Hur snygga?
Helt sjukt snygga! Är heeeelt käär!


Körde ett hårt benpass också idag.
Är helt slut i dom! Det bara darrar!
Men jag ska ju kämpa för att få lite mer muskler på lår och rumpa enligt min målbild så det e vara att köra! :-D

Men nu e det dags för lite sömn!
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback