Happy Valentines day!

Alla hjärtans dag idag.
Jag och Chris ska fira imorgon på Hagabadet. Ska bli kul att göra nått ihop bara han och jag igen.

Idag e det bättre med träningsvärken.
Längtar tills jag ska träna igen! Det här bådar inte gott, kommer bli träningsnarkoman eller nått! :-D
Nej då. Jag ska strikt hålla mej till tre gånger i veckan... Kanske... :-D

Eskil vaknade innan sju igen och Astor vid halv åtta. Dom är sååå trötta båda två nu men jag försöker förhala igen. 
Hade ju varit väldigt bra om dom orkade en timme till men det e ytterst tveksamt!

Nu ska jag kolla efter nått att äta!
Hej hopp!


Mina fem älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: N

Jag är på gymmet 5-6 dagar i veckan och på den tiden hinner jag med 7-8 gruppträningspass. Visst fan kan man bli beroende av träning. Härligt beroende...

2014-02-16 @ 23:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback