Nytt försök...

Innan Astor föddes tänkte vi att Astor skulle få Eskils spjälsäng och så kunde Eskil få ha en riktig säng.
Sängen fyndade jag gratis på Blocket och har haft den på vinden i över ett och ett halvt år.

Men när vi hade monterat ihop sängen och Eskil skulle sova i den så ville han inte alls.
Han var inte mogen för den och trodde mest att det var en leksak som man skulle hoppa i.
Jag blev också nervös för att han skulle ramla ner och slå sej för det är ingen riktig kant på den.


Men idag monterade vi ner spjälsängen och hämtade ner den riktiga sängen från vinden.
Nu sover han middag i den! Tror jag...
Ska snart gå in och tjuvkika...

Den ska bara målas vit också och så tänkte jag att jag skulle skriva nått på huvudgaveln.
Men vad?


Funderar på bara Eskil eller nån gullig text... Frågan är vilken.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback