Astor har börjat krypa

Nu ålar han sej inte bara utan kryper på riktigt också.
Men vill han ta sej från ett ställe till en annan så ålar han sej och det gör han himla snabbt.
Han har börjat ta sej längre och längre bort, vill undersöka omgivningen och ålar sej efter oss när vi går från rummet.
Han protesterar oxå. Om man går ifrån så blir han ledsen.
Han kan också åla fram till en och ställa sej som en groda vid ens fötter och gnälla så att man tar upp honom.
Väl uppe i knät ska han inte sitta och mysa inte. Nä han vill hoppa, vrida sej, stå, skratta och dra mej i håret eller i mitt halsband eller ta Chris glasögon. Han slänger sej också bakåt och framåt och ska kramas och krafsar med händerna hela tiden.
Kul, i några minuter, sen e man ganska trött! :-D
Nu är han sju månader ganska exakt.


Hej! Här kommer jag. Jag har ålat från vardagsrummet till köket!


Ikväll såg vi Thor på TV4.
Omg! :-((( Rekommenderar den inte. Den var supertöntig. :-(
Mycket dålig film.

Är inte så trött.
Resten av familjen sover. Men inte jag.
Har hamnat i en ond cirkel. Kvällarna har blivit senare och senare och då e jag himla trött sen på morgonen och somnar som en stock med mina killar vid middag... Sen blir det samma visa på kvällen.
Dumt.

Idag har jag ont i ryggen igen efter att jag tränat...? Hmm. Känns ju så där... 
Inte kul.

Men nu får jag väl försöka sova...
Igår försökte jag i flera timmar innan sömntåget kom... 
God natt!

Kommentarer
Postat av: N

Träningsvärk kanske?

2014-01-13 @ 01:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback