Idag...

...började vi med att "mysa".
Då hämtar man sin kudde och sitt täcke och lägger sej på golvet, ni som inte vet hur man myser... ;)



Sen blev det film och efter det blev det vattenlek.



Sen blev det sova och det var himla skönt med lite vila!

När vi vaknade till liv så åkte vi iväg till mitt jobb och hälsade på kollegorna.
Eskil var helt på men när vi kom in och träffade alla barnen och mina kollegor blev han jätteledsen och ville åka hem.
Han vrålade och illtjöt och ingen fick titta eller prata med honom! :-/


Men efter en bra stund så lugnade han ner sej och så började han leka lite försiktigt.


Till slut tyckte han att det var riktigt roligt och sen ville han inte gå därifrån. :)

Sen åkte vi och kollade upp vad det skulle kosta att skicka ett paket till Ulricehamn och handlade tejp så jag kan tejpa ihop paketet.
Inte så billigt att skicka paket! Men i och för sej så är paketet väldigt stort och vägde nästan fem kilo!

Så var det sista av kläderna sålda. 
Nu är allt borta som jag ville bli av med.
Skönt det!


Nu sitter vi i soffan och är rätt dåsiga.
Astor verkar ha somnat här i min famn...
Eskil ska också snart ha lite välling och så e det sängen för han med.

God kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback