Cykel

Jag har önskat mej en cykel länge.
Har kollat på Blocket typ varje dag i flera månader men dom är ju sjukt dyra även där.
Behöver en bra som jag kan träna med och som man kan cykla med i vårat backiga landskap här. 

Köpte ju en på Blocket för några år sedan men jag förstår inte varför jag köpte den?? 
Den e tung och klumpig och jättejobbig att cykla med. 

Vill även kunna koppla på cykelkärran så vi kan dra iväg på äventyr med killarna.


Tänkte att jag får väl vänta tills jag fyller fyrtio, det e väl en bra sak att önska sej då... Jäkla tråkigt att man fyller i november bara... :-/
Då har hela sommaren gått och så får man vänta till nästa sommar igen tills man känner att man har lust att cykla igen. Cykla på vintern e inte riktigt jag. 

Men nu pratade jag med mamma och hon sa att hon hade en cykel som hon hade köpt billigt av en vän.
Den var för avancerad och hon önskade en enklare vanlig damcykel.
Jag blev eld och lågor och tyckte att hon skulle skicka den till mej med bussgods! :-D
Ingen som har en vanlig simpel cykel att sälja mej så jag kunde byta med mamma?


Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback