Härlig lördag

Igår somnade Astor väldigt sent men det gjorde inte så mycket för han sov hela natten och vaknade kvart över åtta i morse!
Jag hade gått upp kl sex och sen ville ju Astor inte sova middag så det blev ingen vila för mej heller då igår så jag var väldigt trött. Gick o la mej kl halv tolv - vilket e tidigt för mej. Så det blev mycket sömn i natt - gött! :)

Vid elva var det träning.
Idag testade jag MLR - mage, rumpa, lår. Det var ju som step-up ju + mycket styrkeövningar för rumpan och låren. Magen hoppade vi över denna gång.
Bokade genast upp mej på måndagen igen men det var 28 i kö innan mej. Hoppas jag får plats! Det var så himla kul! Blev helt euforisk igen. :)


Blev sjukt svettig!

Sen kom Chris och köpte sej ett årskort också. Tänker mej att vi kanske kan träna styrketräning ihop på helgerna och muta Sofia och Sara med diverse saker så att de har lust att sitta barnvakt. :)
På veckorna får vi gå omlott...
Det finns i och för sig en barnpassning där men Astor e lite för liten än känner jag...


Vi var där inne och hälsade på i alla fall för att kolla in läget.


Eskil var på och tyckte det var superkul, men han var lite för trött.
Vi lämnade dom där faktiskt i tio minuter medans jag visade gymmet för Chris.
Nordic Wellness i Partille är tre våningar.

Nu ska jag göra lite kaffe!
Ha det finemang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback