Mitt i natta

Mitt jobb kräver mycket hela tiden. 
Du måste va på topp och leverera, vara engagerad, peppande och ge massa energi vid varje möte, varje gång.
Det kommer ganska naturligt för det är så himla sjukt kul och alla (nästan alla) som är där delar samma lust och glädje.
Det kräver också mycket fysiskt, i alla fall dom passen där man själv är med och tränar.
Tröttheten kommer när man kommer hem. 


Jag orkar inte riktigt blogga. Hinner inte heller ta några kort så jag har inga bilder att lägga upp när jag väl bloggar. :-D
Jag försöker prioritera tiden med barnen lite mer just nu också för jag har jobbat en del...

Hoppas ni har det fint i påsk.
Själv ska jag... jobba... :-D
Haha!

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback