Styrketräning

Känner att det e så himla kul med styrketräning nu! Varje gång orkar man lite mer och det e inte så sjukt jobbigt som det e precis i början.


Mitt mål är att gå ner till samma vikt som jag var nere på innan sommaren kom och jag började slarva med att äta massa gott varje dag och träna mindre.


Jag vill fortfarande också ha rumpa och då menar jag lite mer rund och mindre bred och platt. :-D


Jag vill också ha bort mina ridlår som jag aldrig lyckats att bli av med - inte ens när jag tränade sex ggr i veckan och var arton år gammal.


 Har lite hull här och där som oxå ska bort och lite synliga muskler kan man ju ha - det skulle inte va helt fel.
Däremot vill jag inte ha överdrivet mycket muskler. Vissa gillar det men det gör inte jag. Jag tycker inte det e snyggt med bauta-bulliga muskler på varken killar eller tjejer.


Idag har jag träningsvärk i vaderna (?) och i bröstmusklerna. Tränade för en gångs skull med min fina make igår och då körde vi bland annat bänkpress.
Varför jag har ont i vaderna vet jag inte riktigt...
Idag blev det ingen träning mer än cardiowalking då. Den träningen får jag ju alltid i alla fall, men det e mer kondition.
Imorgon e det mycket annat så då hinner jag inte heller och måndagen och tisdagen e helt tjock från morgon till kväll! Få se när jag får till lite stryrketräning nästa gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback