Veckorna rusar!

Tiden går i racerfart.
Förra veckan hade jag nått varje dag, blev ingen ledig dag alls. Inte bra. Men denna veckan har jag inte bokat nått på fredag och söndagen e jag alltid ledig så denna veckan blir det två lediga dagar. Skönt det!

I söndags var det event i Angered.
Vi körde en kombination av crosscage och cardiowalking.


Deltagarna fick börja med 15 minuter cardiowalking och sen bytte vi till crosscage 15 minuter. Efter det blev det cardiowalking igen i 15 minuter och så avslutade vi med crosscage igen 15 min. Det var rena döden! Deltagarna var riktigt trötta!




Men det var riktigt kul!

Efter mitt event åkte vi till Lilla Edet för Chris brors fru hade lite kalas.

 

Och därifrån åkte vi sen tillbaka till Angered. Vår kollega Hanna gjorde sin sista dag där i söndags och började jobba på huvudkontoret på Backaplan i måndags.



Jag har nu börjat med TABATA klasser i Olskroken. Ska köra det även i Örgryte.
Seniorträningen har kommit igång men jag har tagit bort seniorerna på torsdagar och fredagar. Just nu är det ganska fullspäckat måndag, tisdag och onsdag och så är det mest pt- kunder på torsdagar. Fredagar försöker jag boka så lite som möjligt för lördagar har jag också en hel del klasser och kunder.


Jag har också fått en sån fin mapp av min platschef i Angered. På alla mina klasser har jag kort som jag lägger ut vid dom olika stationerna med namn på övningen som ska göras. Förut hade jag alla i en plastficka huller om buller (se ovan).
 

Nu har jag lagt alla övningar i ordning efter muskelgrupp.



Nu är det dags att köra lite seniorer strax... Ha en fin dag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback