Hejsan

Idag mår jag bättre.
Har nästan inte ont alls mer. Lite öm bara.
Det är svårt att inte få lyfta. Allt blir liksom väldigt krångligt...


Och tex att få på sej skor...


Eskil e sjuk också mitt upp i allt... Han har hög feber. Hade tänkt att båda barnen skulle få va på dagis måndag, tisdag och onsdag i alla fall när jag inte kan lyfta.
Astor fick va själv på dagis idag, det e ju mest lyft med honom. Men det e inte så lätt med en sjuk Eskil heller... I morse ville han inte klättra i badkaret själv när han hade bajsat. :-/ 
Jag fick väcka Sara så att hon kunde lyfta över honom.


Sen låg han och sov hela dagen...
Jag sov rätt länge jag också! :)

Nu ska jag steka kyckling och halloumi!
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback