Operation

Då var operationen klar och jag sitter och väntar på att få gå hem. Ska få lite läkarintyg mm och sen e jag fri att gå.


Det är mycket väntan på sjukhus. 
Man får ha gott om tålamod och telefon med internet e inte helt fel.


Jag fick ta ut min piercing ur näsan och när jag skulle sätta i den igen gick den sönder. :(


På avdelningen som man fick komma in på fanns inga sängar utan fåtöljer. :-)


Operationen skulle ske vaket men jag fick en allergisk reaktion av gummislangen som man hade i näsan och fick syrgas ur. Dom fick söva ner mig istället.
Är lite yr och snurrig nu. Tappar saker och petade med maskaraborsten rakt i kinden tex...


Trött-fis

Ha det allra bäst!
Hej hej och trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback