Halloweenfest

I år fick vi till en Halloween-fest igen.
Äntligen. Det var väldigt roligt. :-)
 
 
 
 
 
 
 
Den traditionella efterrätten serverades såklrt.
Hundbajs i hundbajspåsar.
 
 
 
 
Jag var syster Död igen så klart.
Anna var docka.
 
 
Dracula var med oss.
(Chris vän Fredrik)
 
 
Döden (min make)
 
 
 
Den fulaste skogsfinnen jag någonsin skåda var med och firade 
(Jussi)
 
 
Min arbetskamrat Hanna. As-cool sminkning!
Hon var också vinnare av mitt Spök-quiz som jag gjorde! :-)
 
 
Min vän Åse var riktigt sexig med lång näsa och vårta! :-D
 
 
Åses gubbe Kicka var ringvålnad eller nått.
 
 
Min väninna Marie
 
 
Dockan Anna och hennes demon Niklas
 
 
Jag blev liiite på lyran... :-/
 
 
Mådde inte helt bäst i morse... :-D
 
 
Tack till alla er som kom! <3
 
 
Happy Halloween önskar Döden och Döden
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback