Hoppsan!

Nu har det visst gått en vecka igen Sen jag bloggade.
Det har hänt en del...
Söndagen efter halloweenfesten blev vi bjudna på middag och bio i VIP-salongen på Bergakungen av Tero och Terese som gifte sig i somras som tack för att vi fotograferade deras bröllop.



Vi såg Bond filmen så klart. Passande då de hade Bond-tema på sitt bröllop. 
:-)



Veckan har svischat förbi.
I torsdags hade jag träff med min PT-mentor och det har gett mig nya idéer och tankar. Mycket bra.
Fredagen jobbade jag på dagis. Kommer att göra det på fredagarna framöver. Eftersom pt-lönen är väldigt varierande så känner jag att jag vill ha en fast inkomstkälla, även om den inte kommer att vara jättestor då jag bara jobbar där en gång i veckan.


På fredagkvällen var jag ute på restaurang med gänget på Nordic Wellness Odinsgatan. Det var trevligt och kul att lära känna lite nya människor. :-)


Har blivit administratör för Nordic Wellness Örgrytes Facebook-sida också och det har varit väldigt kul att uppdatera den. :-)


Idag firade vi fars dag.
Det blev lite oplanerat och hattigt denna gång. Anledningen är att jag jobbat väldigt mycket och att vi haft väldigt mycket andra saker att göra. Det har varit väldigt många afterwork eftersom jag är på så många olika ställen och möten, bio, fester mm.


Vi var på Allum idag och jag köpte mig lite nya träningskläder då jag fick presentkort av mina arbetskamrater.


Det blev fyra toppar och ett par träningsbrallor. :-)
Tyvärr så tappade Eskil bort sin mössa. :-( Han har verkligen inte tur med sina mössor och kepsar... D-:
Typiskt.
Jaja, jag får väl köpa en ny till honom...


Har också ordnat så att vi ska träffa healing-kvinnan Gun från våran tjej-helg igen. 
Ska bli kul. Jag vill verkligen lära mig meditera och healing. 
Har massa böcker som handlar om personlig utveckling som stått och dammat i bokhyllan i flera år som jag har tagit tag i igen och börjat läsa.

Nu borde jag sova.
Imorgon blir det en lång dag igen.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback