Söndag

Ser fram emot lördag då jag ska på utbildning om kraniosakral terapi.
Ska verkligen bli intressant!
Annars är det jobb för hela slanten hela veckan. 


Eskil har varit på sina två första kalas i sitt liv denna helgen.
Först ut var det kompisen Kimberly som hade kalas på lördagen och idag var det bästisen Petter som hade kalas.


Det var så spännande så han höll nästan på att gå av och efter vardera kalas var han helt slut som artist och somnade nästan ståendes.
Lille fina killen håller på att bli stor! ❤️

Medans Eskil och Chris var på kalas idag så var jag och tittade på Saras gymnastik-uppvisning.
Astor sov och Sofia passade honom under tiden.


Hon är riktigt duktig min lilla Sara. 
Stora Sara... Om två månader fyller hon 15!! :-o
Och om fem månader fyller Sofia 18 år! Hon blir liksom myndig! (?)
Ja... Det e ofattbart. Svårt att greppa.

Men nu ska jag försöka sova.
Lång dag imorgon.
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback