Torsdag vab

Idag är jag hemma med mina små sjuklingar.
Dom har höstblåsor tydligen.
Men det verkar snabbt gå över för Astor e i princip frisk nu så det har bara tagit två dagar. Nu är det Eskils tur...


I morse skulle jag träna seniorerna på Odinsgatan och då var planen att Chris skulle ta lite rast och åka och kolla på tåg med pojkarna under den timmen.
Jag brukar träna med dom på tisdagarna men jag fick ju vara hemma då med så jag och den andra instruktören bytte dag.
Vad jag inte visste var att dom tydligen körde kl halv tio på torsdagarna istället för tio så dom ringde och undrade var jag var. Så dumt. Så då blev det inget. :-(


Igår klippte jag Astors hår.
Han blev riktigt stilig. :-)


Jag har också tagit kort på mig själv för att se om kostprogrammet och träningsprogrammet som jag köpte för ett tag sedan har gjort någon skillnad. 
Jag såg jättestor skillnad! Så kul.
Kanske lägger jag ut bilderna här nån gång i framtiden... Dock inte just nu.
Har haft en dipp då jag inte har tränat så bra och det har varit fester och bortbjudningar så jag har slarvat rejält.
Men nu känner jag mig taggad igen när jag såg en sån skillnad! :-) 

Försöker natta barnen här.
Astor deckade direkt. Eskil brukar inte sova men nu när han har varit så grinig tänkte jag att han kanske kunde sova en liten stund. Det tycker inte han verkar det som... Han rullar runt och bökar som bara den. :-/


Busunge!

Ha det bäst! 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback