Hej! Jag lever! Men e dålig på att blogga just nu...

Denna veckan har det gått helt åt skogen med styrketräningen.
Har tränat styrka en enda gång och kosten fuckade jag med idag. :-(


Men imorgon är det jobbdag så då brukar det bli bättre med både kost och träning.


Idag har jag varit helt galet trött och inte orkat med så mycket mer än tillaga lite ris, lax och ägg inför kommande dagar.
Hade planerat att åka iväg och träna i Sävedalen men det sket sig.
Istället åkte vi och valde nya bågar till Chris.
Här om dagen ramlade han med cykeln (igen) och pajade glasögonen. Och jackan, pannan och fick en spricka i revbenet! :-/


Nu är klockan mycket. Dax att sova.
Imorgon är det jobbardag.
Då kör vi först crosschallenge, sen TABATA i Örgryte. Sen är det crosschallenge igen i Olskroken och efter det cardiowalking.
Sen kommer två pt kunder och efter det åker jag hem eller tränar lite själv...
God natt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback