Meditation, healing, träning, hälsa.

Denna helg har jag spenderat med min granne/ vän Åse och hennes väninnor i skogen vi en vacker sjö, i en supermysig stuga.


Vi fick lära oss meditera.


Och vi fick healing.



Åse


Jag har aldrig mediterat på riktigt. Jag har mest provat själv lite amatörmässigt men aldrig riktigt fått nån riktig ordentlig genomgång.
Jag har aldrig heller fått nån healing.



Jag gick dit med öppet sinne dock och jag hade bestämt mig för att vara helt öppen inför att jag skulle träffa massa nya människor också vilket jag kan tycka är lite jobbigt ibland.


Jag lärde mig så mycket om mig själv. 
Och jag lärde mig om sorg och om blockeringar.


Vi fick också lära oss om chackran.


Och jag lärde känna massa nya härliga människor.


Idag ledde jag en TABATA-klass utomhus för dessa tre glada tjejer och igår fick dom göra fotbad som jag tagit med mig så jag bidrog lite med nånting också. :-)

Jag känner mej helt slut och utpumpad men glad och tacksam.
Jag känner mej också lite spak och jag vet inte riktigt vad jag ska tro, mer än att jag kände att det hjälpte mig.


Nu behöver jag sova och smälta den här helgen.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback