Skidome

Idag har jag äntligen provat på att åka skidor på våran inomhus-skidanläggning.
Glömde så klart ta bilder där inne men det var riktigt kul i alla fall.
Det gick ganska bra även om jag inte stått på ett par skidor på över 25 år!
I början var det riktigt svajigt men efter ett tag började det komma tillbaka och det gick okej.
Ramlade ju inte i alla fall även om det var bra nära några ggr! :-D


Min diet går bra.
Jag mår super och har värsta energin!
Träningsprogrammet går lite sämre. Vet inte riktigt hur jag ska få till det eftersom jag redan tränar så mycket när jag instruerar.
Jag gillar inte att träna på mina arbetsplatser heller. Folk känner igen en och då stirrar dom hela tiden.
I Angered e det lite större och där kan man gömma sej lite mer, så där går det an men inte på dom andra ställena.

Jag började med kostprogrammet i söndags och nu har jag gått ner ett och ett halvt kilo.
Det är vatten och sånt jag vet men det känns bra. Är inte lika svullen i kroppen som jag brukar vara.


På jobbet går det också bra. 
Säljer man timmar för femtio tusen på en månad så får man en bonus. Det har jag gjort denna månad så det känns kul. :-)

Imorgon är jag ledig!
Fy fasen va gött. Jag ska sova middag med mina pojkar och sen ska jag åka iväg till ett gym och få till mitt träningspass. 


Dags att sova.
God natt på er allihop!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback