Veckan

Veckan som gick blev det si och så där med både träning och kost. :-(
Har hänt så mycket annat så jag har inte orkat riktigt. 
Tur jag har fyra TABATA pass och tre cardiowalkingpass i veckan i alla fall för då får jag lite träning då.


Har bara tränat styrka i måndags och idag.
Jag ska försöka få till fyra styrketräningspass i veckan är det tänkt men denna veckan var verkligen sopig.
Imorgon är det Angereds dag dock och då brukar jag få till det bra med mitt pass där!
Onsdag kommer jag att träna med en kompis och torsdag har jag än så länge en lucka mitt på dagen och då kan jag träna då.
Söndagar får jag också till träning bra för då e ju Chris hemma och man kan åka iväg en timme på eftermiddagen.


Nu ska jag natta barn.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback