Lchf i två dagar

Nu har jag ätit lchf i två hela dagar och jag mår äntligen bra i magen igen!
Bara så där, efter två ynka dagar! :-o


Jag är inte heller konstant hungrig som jag var förut. Det enda jag tänkte på då var mat, mat, mat!
Nu känns det helt lugnt och även om jag blir hungrig efter ett tag så är det inte det där hysteriska.


Lchf väcker massa starka känslor. Inte minst när man jobbar med träning och hälsa. På jobbet och till klienter nämner jag aldrig att jag äter lchf.
När man tränar så mycket som jag tränar "måste" man ju äta kolhydrater!
Det hör jag hela, hela tiden.
 

Jag tror inte lchf är för alla människor. Alla är ju olika. Ät vad du vill, det gör jag. Jag bryr mig inte vad andra äter, vill man äta gammal stövel så var så god. Vill man äta Viktväktarna, pulverdiet, lchf, what ever, så är det väl upp till var och en? Det har väl inte jag med att göra?


Skönt att magen mår bra igen i alla fall.
Jag e nöjd. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback