Kan inte sova...

Jag har så mycket tankar och funderingar och planer så jag kan inte sova...

Jag vill göra massa på en gång. Typiskt mig! Och nu ska vi på semester så det känns bara som att jag måste bromsa mig.

Jag e pirrig och nervös för allt jag funderar på att starta upp men samtidigt vet jag att jag kommer att lyckas. Det gör jag alltid. Om jag verkligen bestämmer mig så tar jag mig alltid dit.

Men på vägen dit måste jag oroa mig och ha problem med att sova och få utslag av stress på hela kroppen först. Det hör liksom till... :-/

Längtar till semestern, men längtar samtidigt tills jag är tillbaka så att jag kan börja på allvar! Så himla spännande!

Nu säger jag god natt och försöker tvinga fram lite sömn. I morgon vaknar två busiga pojkar och då kommer jag vara trötta mamman... :-o
God natt!


Kommentarer
Postat av: Pia

Väntar med spänning på uppdatering om hur det går, så intressant att läsa då du e så företagsam :)

Svar: Jasså? 😄 Då får jag väl ta och blogga då... 😄👍
kattitingeling

2016-08-31 @ 08:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback