Glad påsk!

Jag har fått vara ledig en del nu under påsk och det är himla skönt!
Känns som att man har laddat batterierna lite även om vi har gjort en himla massa.
Vi fyndade ett i princip nytt badkar på Blocket. 


Så för att den ska få plats här "så länge" tills vi får ett nytt badrum så fick vi slänga det gamla. Och om man ska till tippen e det lika bra att ta med allt man vill bli av med och det var inte direkt lite grejer! Vi har en enorm vind och där samlar vi på oss grejer som vi behöver slänga på tippen eller skänka till Östhjälpen.
Så igår natt röjde vi som galningar på vinden och ställde det i hallen på nedervåningen och så körde vi det till tippen i morse. 


Sen hade jag några pass Örgryte och så bjöd vi grannarna på middag.

Astors påskpyssel.
Påskkärring.

Ikväll har vi planerat kök.
Vi har mätt och planerat och ritat och funderat.
Oj oj vad det tar tid! :-o


Eskils påskpyssel. ❤️

Imorgon ska ja en sväng till Angered och ha ett pass, sen tänkte jag släpa med min kära gubbe till Ikea för att planera kök och badrum! :-)))

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback