Business

Efter en fantastisk semester körde jag igång ordentligt med min firma.
Det har varit sjukt mycket med massa utbildning, kunder, saker att fixa med firman och i salongen.
Samtidigt drog pt och instruktörsjobbet igång med värsta fart. Det är ju efter sommaren och efter jul som det drar igång ordentligt.

Jag startade upp med Spraytaning i salongen. Där efter gick jag volymfransutbildningen i Borås.

Gick utbildningen samtidigt som min fd konsult som jag jobbade med när vi körde Mary Kay! Så himla kul att träffa henne igen och följa hennes utveckling i hennes företag. Linnea har också utbildat sig i microblading (kosmetisk tatuering) och nagelteknolog. Singelfransar gick hon innan mig men nu gick vi alltså volymfranskursen samtidigt!

För en vecka sedan gick jag en ny utbildning genom Nordic Wellness som heter Mama move. Det är ett pass som är anpassade för gravida och nyblivna mammor och man kan ha med sig sitt barn på träningen.
Redan nästa vecka ska jag starta upp en grupp på tisdagar med Mama move! Ska bli himla spännande!

På torsdag är det utbildning nummer 3. Då blir det vaxning.
Ska bli himla spännande!

(Bild lånad från nätet)

Gick också med i Bokadirekt och det var en hit! Redan efter tre dagar så genererade det i två kunder! Himla perfekt! Rekommenderar det till alla! Kostar nån hundra lapp i månaden men det funkar! Perfekt.

Nu är det dags att gå upp och fixa inför morgondagen. Då blir det Angered hela dagen! :-)

Gid natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback