Lite tid...

Jag skrev ett så långt inlägg om Finland och våran resa men allt försvann så jag blev sur och orkade inte skriva om det! :-(
Den här Blogg-appen är inte den bästa. Den suger. Har tänkt att byta blogg flera ggr men jag har ju liksom skrivit här sedan 2007! Tio år snart!! :-o

Vi hade i alla fall en helt fantastisk semester. Vi åkte till Vadstena och tältade sedan i nästa stad. Sen åkte vi till Umeå och tog båten över därifrån till Vasa.
Finland var fantastiskt! Vi blev bortskämda med allt och träffade pappa och alla mina mostrar, morbröder och kusiner.

Vi fick låna min kusin Marjos sommarstuga och där var det fantastiskt!

Från Finland åkte vi till mamma och vi var även en sväng uppe i Kiruna och till och med riksgränsen och vände.
Det var mycket körande men så himla bra alltihop!
Jag har världens bästa familj.
Tack för en oförglömlig sommar! ❤️😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback