2007-04-01

Söndag

Första april då... Vilket skämt! Vad? Jo jag för jag dricker ju alldeles för mycket när jag väl gör det...
Uuuusch! Fattar du att man kan bli så dålig? Och hela dagen??
Fortfarande klockan halv ett på natten mådde jag dåligt...
Trevligt var det igår... Men man undrar ju om det är värt det!

På eftermiddagen när jag nyktrat till lite åkte jag till min fina vän Peters sommarstuga i Björlanda.
Jag la mig i hans soffa och somnade... :D
Peter åkte iväg och handlade pizza och det var så goooottt!
Tänka att pizza är så gott dagen efter! :D

image170

Underbara smultronställe, Peters fina sommarstuga.. som i o för sig är en byggarbetsplats just nu... Men jag trivs så bra där.
Vi satt uppe på hans klippa och kikade ner på hamnen efter pizzan och drack kaffe. Så mysigt.

image169

image168

Sedan tog vi en promenad ner och kikade på båtarna.
Jag plockade snäckor men det var rätt kallt...

image171

image172

Till slut lyckades jag slita mej och åkte hem och hämtade barnen.
Imorgon är det första arbetsdagen på nya jobbet.
Ska bli spännande. Men jag känner mej inte ett dugg nervös... Bara förväntansfull.

När jag gick och la mig var klockan ett på natten.
Börjar klockan kvart över nio i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback