2007-08-20

Måndag

Vaknade rätt utvilad men endå trött på nått konstigt sätt.
Går inte att beskriva... Man är helt trött i huvudet, men rätt utvilad i kroppen men känner sig tung.

Mikaels son Erik körde bobbycar och såg väldigt förvånad ut när jag klev ut i vardagsrummet från vårat sovrum.
Det tog väldigt lång tid innan det lossnade för honom... Han var blyg i säkert en timme. Men så plötsligt började han prata som bara den och berättade om sin brandbil och alla gubbarna som hörde till :) Skitsöt!

image419

Erik och Mikael i hallen.

image420

Här är mammas skor, sa Erik och sedan visade han pappas skor.
När han fick syn på mina skor sa han att dom var  "Sjörövarfabbe". 
Hahah! Det är fullt med döskallar på dom... Skitgulligt. :D

Efter frukosten var det dags att packa bilen och åka iväg igen...
Erik provkörde Chris bil och tryckte på alla knappar som gick att trycka på.

image421

När vi åkte iväg så stod Mikael med Erik i famnen och vinkade till oss.
Det skar i hjärtat på mig när jag såg hur Chris led.
Jag frågade om han tyckte att det var jobbigt att åka och då sa han att det alltid var tungt att åka därifrån.
Blev så lessen att jag började gråta. Usch... Inge kul alls...

Vi försökte muntra upp oss med att vi skulle gå på massa loppis...
Men det var ju lönlöst...
Första loppisen vi kom till var dyrare än i en vanlig affär. Värsta överpriserna!
Därefter var varenda loppis vi åkte förbi stängd!
Var på tre loppis inklusive den med överpriserna! :( Tråkigt.

image422


Guuud så seeegt det gick att köra den sista biten! Fick kramp i röven tusen gånger! Mina skinkor var bortdomnade och min svanskota värkte...  Rumpan skrek att den inte hade lust att sitta mer... men vad göra??
Var hemma seeeeeeent!
Var endå tvungen att ställa i ordning en massa grejer och packa upp... Ladda en maskin tvätt och vika lite tvätt som jag inte hade hunnit göra innan jag åkte...
Kan man vara tröttare???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback