2007-08-25

Lördag

Jag och Chris hade lite meningsskiljaktigheter men nu har vi löst det.
Jag har världens bästa pojkvän!
Det är så skönt för det går att prata med honom så bra och vi löser alltid allting relativt lätt.
Jag älskar dej såååå mycket Chris! Du är underbar!


image426
Idag lånade jag Chris bil och åkte till Varnum med barnen för att dom skulle få träffa Magnus mamma och pappa.
Jakob var där också men Magnus hade precis åkt iväg till en fotbollsmatch.
Vi mötte honom i en bil precis när vi nästan var framme i Varnum.
Det var ju synd att barnen inte fick träffa honom men det var iallafall kul att Jakob var där.
Barnen lekte ute en lång stund och Jakob verkade glad över att få träffa Sara och Sofia. :)

När vi kom hem igen så lagade jag lite mat och efter att vi ätit och suttit och myst en stund åkte jag och Sara hem till Chris. Sofia ville stanna hemma för hon hade ont i magen och huvudet.
Hon behöver nog nya glasögon...

Jag och Sara hade kul hemma hos Chris och hon klappade hunden och tittade på "Flykten från hönsgården" och busade med Chris. Han skulle först vara elefant och sen skulle han vara kamel men det ville inte Chris, han ville vara en babian istället, men det gick bra tyckte Sara. :D

image427

image428

Efter  det åkte vi hem och Chris åkte med oss.
Det var en jättemysig dag... :)
Chris säger så fina saker.  Jag blir alldeles rörd. Jag är så käääär!

image429

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback