2007-08-30

Torsdag

Oj oj vilken dag... tur att det är fredag imorgon OCH barnfri helg...
HEMSK dag på jobbet. Endå hade vi bara 9 barn, men vi har det rätt jobbigt med ett barn och en personal blev sjuk och fick åka hem...

Imorgon ska vi (jag och Chris) åka till Mellerud igen, till min fasters sommarstuga. Det är kräftskiva. Men jag äter inte kräftor så det får bli nått annat för mej... Vin dock... ;)

Har suttit och mailat lite bilder till en tatuerare i Ulricehamn.
Nu ska här bli tatueringar! :) Jippiii...
Det ska bli sååååååå kuuuul!

Insperation... Dock inga som jag ska göra...

image443

Sweet litle Tinkerbell

image433

Rockabilly - pinup - Tinkerbell

          

Ska fylla i mina gamla tats också... Dom har blitt rätt urblektamed åren...
Men jag gjorde dom också när jag var 17...

image442   image443

     Bild nr. 1 Tagen förra veckan...                        Bild nr 2 .Tagen för några år sedan
                                                                                          Kolla in ögonbrynen! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback