2007-07-14

Lördag

Yeah... Long time no see...

Började första semesterhelgen med att åka till Varberg.
Har en vän från Borås som heter Jessika och hon hyr en jättesöt liten stuga där.
Där var vi ett gäng av alla dess slag...
Vi blev en elva - tolv stycken och gick sedan ut och dansade i Varberg city.

image232   image233


image234

Fest, fest, fest...

Vi kom hem vid tre och sedan knödde vi oss in tre pers i ett minimalt rum för att sova.
Hela stugan var full med folk som sov överallt.
Det var varmt och trångt och alla lät och brötade.
Kände mej allt lite mör dagen efter... men kanske mest gammal...
Herre gud, jag tål inte sprit längre... men att inte få sova e nog ändå värst...

image235

Vissa andra tyckte som jag... Hahah! :D

Jag hade dock jättekul!
Underbart väder fick vi också dagen efter och vi satt och solade ute och väntade på att alkoholen skulle gå ur kroppen så att vi skulle kunna åka hem. :)

Åker gärna dit igen...
Supermysig stuga var det också... Utsikt rätt ut mot havet. Sååå Vackert!

Jessika är pysslig.
När jag träffade henne sist hade hon ett halsband på sig där det stod LOVE.
Å va fin sa jag och då berättade hon att hon hade gjort den själv!
Fick en idé och frågade om hon inte kunde göra ett halsband till mig med.

Titta så fin.. :)

image266


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback