2007-07-29

Söndag

Tiden rusar iväg... Nu har jag bara nästa vecka kvar av min semester...

Helgen spenderade vi i Dalsland på min fasters sommarstuga.
Alltid lika underbart att vara där... men denna gången hade vi barnen med oss... alla.
Chris dotter Moa är ju stor så henne är det inga problem med men mina två galna illbattingar höll på att knäcka mig! Jag är rätt trött!!

image274

"Movitz"

image269


Min kusin Erika och hennes familj var där också.
Guuud så söt bäbis dom har, lilla Erin. Jag är kär!
Anton är också söt så klart men jag blev verkligen betuttad i den lilla söta bebben. :)

image270

Seppo grillade till oss och det var lika fantastiskt gott som sist. :)

image271

Seppo och Steven.

På lördag kväll gjorde vi ett försök till att spela Mölkky men det började regna... :S Typiskt!
Jag hittade en söt liten groda!

image272

image273

På kvällen blev det en hel del vin och dart. :)

image275

Chris the photographer.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni verkar ha haft en trevlig helg. :D
P.s (Mölkky inte Pölkky! :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback