2007-05-13

Kärlek ja...
Har inte skrivit här på jättelänge. För Magnus går in här och läser... Vill inte strö salt i såren.
Men nu ska jag börja skriva igen...
Here it goes:

Idag har jag varit bakis hela dagen...
Nu börjar jag piggna till när klockan är nio.
Igår var jag och Chris i Borås.
Jag visade han staden. :) Först åkte vi till två olika loppisar men vi hittade inget kul...
Sen shoppade Chris tre par skor i Knalleland och därefter åkte vi till systemet och handlade vin.
Vi ringde till min kompis Malin men dom skulle inte vara hemma förän vid halv fyra så vi tog en tur till Ramnaparken och Borås museum.
Det var en hit för Chris blev överförtjust! :)
Ramnaparkens kyrka är otroligt vacker! Synd att vi inte hade med oss någon kamera...
Nästa gång...

Sen åkte vi till Malin och drack kaffe. Det var mycket trevligt.
Vi bestämde oss för att ha tjejfest den 16 juni och jag skulle ordna ett erotikparty.
Har tagit kontakt med några men bara en har svarat och tackat nej...

På kvällen drack vi vin och Katti blev en aningens full... Fan va pinsamt. Jag har lixom minnesluckor...
Skäms som en gris...
Bet Chris i tungan så han hade ont i flera dagar. Sen hade jag varit allmänt pinsam och sagt och gjort massa knasiga saker... Stirrat ut honom bland annat och andra idiot grejer. Jaaa. Jag skäms och SKA ta det lugnt med vinet... När jag e med han iallafall... Gud så genant.

Är så käääär!
Han är underbar Chris... Jag är så lycklig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback