2007-05-18

Ledig dag...
Igår var jag ledig och gjorde ingenting.
Kände att jag bara flänger hit och dit och ska jämt vara i farten så jag bestämde mig för att bara vara hemma och inte göra någonting.
Det var aptrist men jag behövde nog det för att ta igen mej och få lite energi.
Var skittrött och seg hela dagen.

Har fixat fint här i lägenheten och satt upp lite tavlor på Chris.
Det blev fint. :)

image182

Obs... Notera den snygga T-shirten... ;)

Idag kommer Chris och hans dotter Moa hit och dom ska sova över.
Första gången... För Moa alltså.
Det känns lite spänannde.
Vi ska mysa med film, pizza,  chips och godis. Lite gott vin till oss vuxna oxå.
Känns jättekul. :)

Förmiddagen har varit seg och tråkig.
Barnen har ringt till flera av sina kompisar men dom har inte varit hemma, så de är väldigt rastlösa.
Ändå har vi varit ute en sväng och har varit och handlat och hälsat på mitt jobb.
Om en halvtimme ska vi ut igen för då kommer Saras kompis ut dit och leker med henne.
Jag ska tvinga Sofia att följa med även fast hon har protesterat vilt.

Nu ska jag ta mej en kopp kaffe och slänga in en tvätt i maskinen så ska vi ut och cykla.


image183

Bilden på Chris som jag ramade in.

Kommentarer
Postat av: moa

yaaay :D sove över. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback