2007-05-25

Fredag

Idag var jag ledig!
Underbart!
Jag och Chris och Sara åkte till Jonsered på picknick.
Sara var livrädd för alla sniglarna och skrek som en stucken gris när hon såg en.
Inte så lätt att ta en promenad i naturen.
Herrgården är underbar där.
Göteborgs universitet har tagit över det nu så alla staket är nertagna. Man kan gå nära och inspektera. Jättefint!

image202

image189

Jag njuter i solen.

image203

Chris är en mästerfotograf!
Han tar jättefina bilder och har en digital systemkamera.
En sån jag alltid har önskat mej!
"Ja, nu har du en då... " sa han när jag berättade det.
Åh! Han e så underbar!

image190

Sara ser en snigel.

image204

Vid ett åkte vi hemåt för då kom Sofia hem från skolan.
Vid fem gick vi ner med barnen till Maria och Adam.
På kvällen drack vi vin och blev lite lulliga... :)
Vi somnade väldigt tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback