2007-05-27

Söndag

Helgen blev väldigt lång eftersom jag tog ledigt på fredagen.
Igår, lördag kändes det som det var söndag hela dagen.

När vi vaknade åt vi lite frukost och sedan bar det iväg till Lerum, Nääs slott.
Ja, jag vet. Vi har haft en hel slottshelg. Vi ÄLSKAR att kolla på slott och gamla byggnader båda två.
Jag har verkligen funnit rätt man! ;)
Och så gillar vi foto också...
Mästerfotografen Chris fotade igen. Tyvärr fick man inte fotografera inne i slottet. Det var så fiiiint!
Värsta palatset. Köket var fashinerande.

image197

image198

Det underbara köket.

image200

Det mest påkostade rummet i hela slottet.

När vi kom hem tittade vi på Pirates of Caribbean 2 och den var jättespännande.
Vi hann tyvärr inte se hela förräns barnen kom men såg färdigt den sedan när barnen hade somnat.
Jättebra. :)
Längtar efter att se trean.
 

Kommentarer
Postat av: moa

heeej, fint slott! :)
här har du länken till min ''blogg'', den är dock på engleska. ha det bra. <3
http://carsleyxox.livejournal.com/
// moa

Postat av: S

Nääs slott ligger i floda och inte lerum.

2007-05-31 @ 12:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback