2007-11-04

Söndag

Halloween 2007-11-03

image524

Välkomna til syster Döds Halloweenfest.

Bål med avhuggen hand i serverades som välkomstdrink.

image532

Skål Döden och herr Dracula.

image526 

Till middag bjöds det på buffé.

image527

Menyn för kvällen:

Bajspluppar
Hundklor
Ödleögon
Avhuggna fingrar
Gröna Skalbaggar
Stekt människohud

image525

Till efterrätt serverades hundavföring i hundbajspåsar.

image528

image529

Liemannen Chris.

image530

Två riktiga djävular - Anne och Michaela. Mina arbetskamrater.

image533

Jussi och hans vän Peder.

image535

Mina arbtskamrater: Malin, Annica och Vivi.

image536

Chris vän kattkvinnan Annelie...

image534

... och hennes Djävul Björn.

image537

Till vänster min arbetskamrat Malin.
Chris vän Häxan Annika längs till höger med sin björnbuse Mikael.

image538

Jag jobbar med barn....

image539

Kattkvinnan Annelie pratar med Chris äldsta vän Fredrik.

image540

Jag, Fredrik och hans Tina.

image541

Tina igen med en annan peruk.

image542

Någon blir visst lite uppvaktad...

image543

... och det verkar uppskattat... ;D

image544  image545

Mot slutet av kvällen.
Peders hemska peruk som fick namnet "Döda skunken" gick som en vandringspokal från huvud till huvud... :S

image546

image547  image549

Alla verkade bli mer dammiga och blodiga ju senare det blev också...

image548 

image551

Fredric och Lena kunde inte komma på festen men dom tittade förbi en sväng sent på kvällen.

image552

Garanterat bästa kostym för kvällen!

image553

Tillslut klarade inte syster Död mer...
Hon dog, som synes.
Hon återuppstår nästa Halloween igen, i vanlig ordning.
Tack för att ni kom allihop!  Jag hade så j-a kul!!! :D

Puss!

image554


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hur i hela friden kunde ni äta efterrätten? Den såg ju så jävla osmakligt ut! USCH!!!!!!!!!!!!!!

2007-11-05 @ 17:29:45
Postat av: Johanna

haha... shit vilken äcklig mat. =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback