2007-10-21

Söndag

Igår var vi hos Chris mamma och pappa och firade hans far på 61 års dagen.
Jag fick träffa Chris farmor för första gången men hon tycker inte om att vara med på bild så henne har vi inget foto på.
Chris bror Andreas och hans familj var där också.
Vi blev bjudna på mat och god efterrätt men sen hade vi lite bråttom tillbaka för att vi skulle hämta Sara som var hos Adam.

image489

Moa, Linda och Andreas

image490

Chris mamma Gunilla och Andreas dotter Caroline.

När vi åkte hem stannade vi vid en allé och tog lite nattbilder.

image492

Idag ska vi åka till Slottskogen och fotografera lite höstbilder.
Vi ska också åka och titta på en lägenhet i Furuskog.

image493

Kök

image494

image495

Här kan kanske Sofia husera...?

image496

Sara blev såklart helt kär i det här rummet... "Här vill jag bo" sa hon. :)

image497

Vardagsrum

image498

Sovrum 3 på övervåning

image499

Uteplats
----------------------------------------------------------

Slottskogen är så vackert på hösten. Helt otroligt!
Det var underbart att gå där och strosa...
På slutet blev dock Sara väldigt trött och gnällig... Hon var törstig och hade ont i benen och det ena med det andra...
Jag blev också rätt trött... på henne iallafall...

image500     image501

image502

image503

Sara är rädd för vattnet vid sälarna.

image504

Herr Pelikan.
(eller fru...)

image505

image506

Trött Sara...



Fotograph as usual. Chris Enberg.

image507

Trött jag... väl hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback